torsdag 8. april 2010

Mine siste prosjekter

Lenge siden jeg har publisert noe nå. Og det er vel av den enkle grunn at det er svært lite jeg har gjort. Har blitt tatt litt av strikkebølgen, og der tar det litt lenger tid før resultatene vises.

Etter et veldig koselig Holmestrandtreff 27. mars kom jeg derimot litt i gang med scrappingen igjen :) Det var ikke så mye jeg fikk gjort der men, ble mest skravling.


Resultatet fra Holmestrandtreffet ble denne LO'en hvor jeg har brukt det første bildet av lillesnupp med nye briller


Noen andre prosjekter jeg har holdt på med de siste dagene. Bursdagkort til ei venninne. Prøvde
meg på easelcard. Ikke ofte jeg lager kort, men etter dette frister det å lage litt fler. Moro å teste ut litt forskjellige bretteteknikker.


Og her har jeg dekorert en sparebøsse som har fått tittelen "Kos & moro"

2 kommentarer:

  1. Så moro å se noe nytt fra deg!! Du er utroooolig flink!! Nydelige ting du har laget!

    SvarSlett
  2. Den LO'en var jo bare helt nydelig! Kortet var også veldig fint.

    Moro måte å pynte en ellers kjedelig sparebøsse på!

    SvarSlett